domingo, 12 de octubre de 2008

:: Da libreta laranxa

Levo xa unha semanita nas terras Compostelás. Non pensedes que por non chamarvos ou non escribir aquí todalas semanas non me acordo de vos, de feito acordome demasiado.
Todo este lugar e moi bonito, pero só por un tempo. Unha vez pasada a novidade podes chegar a sentirte vacio.

¿Onde foron parar as vellas inquietudes? non vos minto si encluso os digo que as busquei no caixon dos calcetins de lá. Esos que ende xamais se empregan.

Boto de menos as tardes na taberna do Moby, ese antro alonxado da realidade onde todo segue como antaño. O tempo non pasa nese lugar, incluso podese respirar a atmosfera propia que rodea os clientes habituais. Alí a arte non e unha idea, e un feito pendurado nas paredes e incluso no rostro dos que pecha o bar con eles dentro.
Boto de menos as rodas para patins e os maillots para anorexicos. As tardes de vagos para artistas modélicos.
Os ollos verdes e os acastallados. O mar de merda da praia de cunchas. O teu champu.

Boto de menos o meu antigo rol , as non-responsabilidades. Estou farto de ter que sorrir por educación cando non hai ganas que me inviten a facelo, de aguantar estupideces varias.
Necesito unha conversa con vos, das de antes. Whiskie en man. Temble a terra, as vellas glorias encontranse de novo. Mismo lugar, mesma hora.

Non vou rendirme, pero comprendede que sexa dificil. Estou só nunha terra descoñecida. Onde por agora abondan pedras, pero non persoas.

1 comentario:

.Lou Sara Salomè. dijo...

Pois nada colega, primeiro, grazas por chamarme pedrusco en lugar de persoa ¬¬' (pedras en lugar de persoas? Quique, seca algunha hai... anque sexa perdidaña, ou non?)

Pois prepárate, porque isto é o que nos espera aou abandoar o niño... esta dualidade de fogar. Pouquiño a pouco iráste sentindo un estraño en Sada... pouquiño a pouco irás sentindo o calor do fogar na Compostela. Porque as paredes da túa casa non se fan con ladrillo, nin con pedras... fanse con persoas, e cos momentos que estas nos regalan... e como non se pode vivir no pasado (nin é aconxellable tampouco..)
Este finde, entre tropelias varias e terceiras e cuartas guerras mundiais na casa... disfrutei do reencontro cun vello amigo, un amigo deses q creceu contigo e sempre estivo, non sei se me entendes. SEmpre estaremos unidos, pero cada un terá o seu caminp, e así debe ser.
"caminante, no hya camino, se hace camino al andar"... qué verdad nos regaló Machado...

Mañá vémonos. E xa sabes q eu sempre estou disposta pra conversas de diván, son as miñas, hahaha.
Terás a música prometida ;)
E a ver se me entero algo máis de lóxica. Esta semana sí, esta semana a full co estudo! xa vou mentalizada.
Biquiños!!!


Ah! e q fíxenme un trevello destes por ti! q eu xa xabes q escribo noutra parte, no fotlog ;P

Pois iso, menudo par de futuros premios planetas e membros da RAE

BIKIÑOS!!
DEICA MAÑÁ!!


.LOU.